.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت خسارت بابت قطع گاز در زمستان گذشته

وزير نفت در كميسيون انرژي از پرداخت 400 تومان خسارت به ازاي هر روز قطع گاز در زمستان گذشته به خسارت ديدگان از ماه آينده خبر داد.

علي ادياني مخبر كميسيون انرژي درباره نشست اين كميسيون گفت: وزير نفت با حضور در كميسيون انرژي به سوالات تعدادي از نمايندگان پاسخ داد.

وي افزود: نوذري در پاسخ به سوال نماينده سقز و بانه در خصوص ميزان پرداخت خسارت قطع گاز به مردم طي زمستان گذشته گفت از ماه آينده به ازاي هر قطع گاز 400 تومان به عنوان خسارت به مردم خسارت ديده پرداخت خواهد شد.

ادياني تصريح كرد: وزير نفت همچنين در پاسخ به سوال نماينده تبريز درباره علت عدم احداث جايگاه‌هاي CNG در استان آذربايجان شرقي از احداث 15 جايگاه عرضه CNGتا پايان سال خبر داد.
به گفته وي وزير نفت همچنين در پاسخ به سوال نماينده تبريز درباره سرنوشت قرارداد كرسنت _صادرات گاز ايران به امارات_ گفت: اين موضوع در دولت در وزارت نفت مورد پيگيري خاص قرار دارد كه به زودي به نتيجه خواهد رسيد.

مخبر كميسيون انرژي همچنين گفت: وزير نفت در پاسخ به سوال سه تن از نمايندگان درباره علت عدم پرداخت درآمد ناشي از مبارزه با قاچاق سوخت به ناجا گفت: مقرر شد كميته‌اي از طرف وزارتخانه‌هاي نفت و كشور طي دو هفته آينده موضوع را بررسي و نتيجه را اعلام كنند.

ادياني افزود: نوذري همچنين درباره چگونگي تامين گاز در سال جاري اقدامات صورت گرفته توسط وزارت نفت در اين زمينه را تشريح كرد.

وي اضافه كرد: سوال اخوان نماينده تفرش نيز به جلسه بعدي كميسيون موكول شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.